Książka „Gotuję z Lewiatanem” wyróżniona w międzynarodowym konkursie Pearl Impact Awards 2019
Książka kucharska Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan jest jedynym projektem z Polski docenionym w konkursie Pearl Impact Awards 2019, który powszechnie uznawany jest za branżowy standard nagród w kategorii marketing treści. Edukacyjne treści książki oraz połączenie jej potencjału z mediami społecznościowymi, a także szerokim wsparciem promocyjnym zdecydowało o przyznaniu wyróżnienia w kategorii Best Publisher Content Studio.
2019-07-04, 15:08

W listopadzie zeszłego roku Sieć wystartowała z akcją lojalnościową. Klienci za zakupy otrzymywali punkty-naklejki, a po zebraniu ich kompletu mogli nabyć książkę kucharską „Gotuję z Lewiatanem”. Zawierała ona kilkadziesiąt sprawdzonych przepisów na śniadanie, obiad, deser i kolację oraz na specjalne okazje takie jak Wielkanoc czy Święta Bożego Narodzenia. Każdy przepis opatrzony był unikalnym kodem QR, który po zeskanowaniu przekierowuje do filmu wideo na kanale YouTube,  gdzie można obejrzeć sposób przygotowania danej potrawy. Książka cieszyła się tak dużym powodzeniem, że konieczny był jej dodruk.

Akcja była szeroko promowana w mediach Agory, m.in. prasie, radiu, sieci kin oraz Internecie. Za produkcję książki „Gotuję z Lewiatanem” i działania cross-mediowe odpowiadała Agora Custom Publishing.

Organizatorem konkursu Pearl Impact Awards jest istniejąca od 1998 roku amerykańska organizacja The Content Council. Zrzesza ona specjalistów z całego świata skupionych wokół tematyki marketingu treści, w tym custom publishingu. Jej misją jest wspieranie firm i agencji zajmujących się content marketingiem poprzez edukowanie, wymianę wiedzy, dostarczanie badań i nawiązywanie kontaktów biznesowych.

KONTAKT / AUTOR
Justyna Kaczyńska
728 814 551
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.